TRRS One RR 2020

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑTRRS ONE RR 2020
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑTRRS ONE RR 2020
TRRS One RR 2020
TRRS ONE RR 2020
Οι εικόνες που εμφανίζονται σε αυτόν τον ιστότοπο αντιστοιχούν σε μοτοσυκλέτες που έχουν συναρμολογηθεί για διαγωνισμό μόνο σε κλειστούς αγώνες.

Η TRS Motorcycles παρουσιάζει, στο πλαίσιο της έκθεσης του Μιλάνο, το RACA RACING 2020 με μοναδικό στόχο να συνεχίσει να προσφέρει τα καλύτερα από την άποψη ποιότητας, επιδόσεων και αποτελεσματικότητας.

Μετά από τέσσερα χρόνια εξέλιξης, το Raga Racing 2020, φτάνει στο βέλτιστο σημείο της τελειότητας, αξιοπιστίας, αισθητικής και απόδοσης.

Το νέο TRRS ONE RR 2020, το οποίο θα διατίθεται σε τέσσερις εκτοπίσεις (300, 280, 250 και 125 κ.εκ.), περιλαμβάνει κυρίως τις ακόλουθες λεπτομέρειες:

Λεπτομέριες:
Το νέο χυτό στήριγμα ποδιών TRRS "Grip", παρέχει μεγαλύτερη πρόσφυση και αντοχή.
Το υποπόδιο έχει επίσης επανασχεδιαστεί για να φιλοξενήσει έναν άξονα 10 χιλιοστών που παρέχει καλύτερη ενσωμάτωση του εξαρτήματος.

 Κόκκινες σωλήνες ψύξης σιλικόνης.

 Νέος εντατήρας αλυσίδας: βελτιώνει την απόδοση και την αντοχή του.

 Νέο προστατευτικό πλαισίου: προστατεύει το πλαίσιο κατά την πτώση και βελτιώνει τη το κράτημα με τις μπότες.

 Τριπλό σφιγκτήρα ανάρτησης και κόκκινο ανοδιωμένο στήριγμα φτερού.

 Νέο σχεδιασμό χειρολαβών NEKEN.

 Νέο σχεδιασμό του πίσω γραναζιού.

Σχέδιο:
Για το λόγο αυτό, η μάρκα επέλεξε μια σημαντική αισθητική αλλαγή χωρίς να χάσει το DNA που χαρακτηρίζει το μοντέλο.
Χωρίς να αφήνει την παλέτα χρωμάτων που χαρακτηρίζει TRRS, το μοντέλο αυτό παίρνει ένα πιο αγωνιστικό χαρακτήρα που χαρακτηρίζεται από την ενσωμάτωση του κόκκινου χρώματος στο πλαίσιο.

Επιδόσεις:
Το νέο κουτί του φίλτρου αέρα ενσωματώνει μια νέα είσοδο αέρα με περισσότερη ροή, επιτυγχάνοντας καλύτερες επιδόσεις σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του, το καινούργιο άνω διάφραγμά του εγγυάται καλύτερη προστασία του αφρού του φίλτρου, καθώς και καλύτερη προστασία από βρωμιά. Ενισχυμένο στις περισσότερες περιοχές που εκτίθενται σε θραύση βελτιώνει σημαντικά την ευρωστία του.

Ο νέος ρυθμιστής συνεχούς ρεύματος επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να λειτουργεί πάντα σε σταθερή θερμοκρασία, αυξάνοντας την απόδοση του κινητήρα σε ακραίες καταστάσεις.

BRAKTEC πίσω αντλία φρένων με ενσωματωμένη δεξαμενή λαδιού.

Προστατευτικό κινητήρα, του οποίου ο νέος σχεδιασμός βελτιώνει την προστασία στην περιοχή του μαγνητικού βολάν και προστατεύει το πλαίσιο από τις συγκρούσεις.

Στο τμήμα πλαισίου βελτιώθηκε η αντίσταση και η ακαμψία στην μπροστινή περιοχή.

Ο άξονας demodromic και ο επιλογέας ταχυτήτων, είναι τώρα κατασκευασμένα από επεξεργασμένο αλουμίνιο (σκληρό ανοδιωμένο) για τη μείωση του βάρους και την επίτευξη σταθερότερου άγγιγμα.

Στο σύστημα εξάτμισης επιτυγχάνεται μια βελτίωση στο επίπεδο του θορύβου και της διάρκειας των ινών.

Το συγκρότημα του συμπλέκτη έχει βελτιωθεί στα εσωτερικά τελειώματα (ανοχές και επίπεδα) για να εξασφαλίσει βέλτιστη απόδοση.

Με τον επαναπρογραμματισμό του CDI, επετεύχθη βελτίωση στην απόκριση στις χαμηλές και υψηλές.

Οι αναρτήσεις έχουν βελτιωθεί στην ευαισθησία χάρη στις νέες ρυθμίσεις.

123456789
Οι εικόνες που εμφανίζονται σε αυτόν τον ιστότοπο αντιστοιχούν σε μοτοσυκλέτες που έχουν συναρμολογηθεί για διαγωνισμό μόνο σε κλειστούς αγώνες.




TRS MOTORCYCLES - GREECE